Tarım Kredi Çağrı Merkezi 444 48 55 (444 4 TKK), açıldığı günden bu yana 120 binden fazla ortakla iletişim sağladı.
Operasyonel zaman tasarrufu, ortak memnuniyeti ve etkin müşteri ilişkileri yönetimi amacıyla kurulan Tarım Kredi Çağrı Merkezi 444 48 55 (444 4 TKK), açıldığı günden bu yana 120 binden fazla ortakla iletişim sağladı.
Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri ve AssisTT işbirliği ile 2019 yılı Ocak ayında Samsun’da hizmete açılan, Tarım Kredi ürün ve hizmetleri ile ilgili öneri, talep ve şikâyetlerin en kısa sürede sonuçlandırılması hedeflenen çağrı merkezi ilk yılında büyük ilgiyle karşılaştı.
2020 Ocak ayında kuruluşunun birinci yılını dolduracak Tarım Kredi Çağrı Merkezi, Tarım Kredi Kooperatiflerinin teknoloji temelli etkin bir müşteri ilişkileri yönetimi sağlamasına katkı sağlamaya devam ediyor.
Oluşturduğu bilgi rezervi ile de stratejik hedeflerinin belirlenmesinde önemli rol oynayan çağrı merkezi kısa sürede büyük ilgiyle karşılaştı. Ürün ve hizmetler ile ilgili bilgilendirmeler yapılan, yeni ortak kaydedilmesi, aktif olmayan ortaklarla temas kurularak geri dönüşünün sağlanan çağrı merkezinde özel pazarlama faaliyetleri de uygulanıyor.
Operasyonel zaman tasarrufu, kurumsallık imajı ve güven unsuruna katkı sağlaması amacıyla kurulan ve özellikle ortak memnuniyeti ile etkin bir müşteri ilişkileri yönetimi için açılan çağrı merkezi kısa sürede on binlerce ortağa ulaştı.
444 48 55 (444 4 TKK) Tarım Kredi Çağrı Merkezine yapılan bilgi, talep ve şikâyet çağrıları, öncelikle müşteri temsilcileri tarafından sonuçlandırılarak kapatılıyor. Müşteri temsilcilerinin sonuçlandıramadığı aramalar ise konusuna göre Genel Müdürlük ilgili birimlerine ve şirketlere yönlendiriliyor.
Faaliyete geçtiği günden bu yana ülke çiftçisinin artan memnuniyeti ve ilgisi ile birlikte Çağrı Merkezince 15 bin çağrı cevaplanırken, teşkilat birimlerinin talep ettiği konularda 120 binin üzerinde ortak ile iletişim kuruldu.