
Yerli ve milli tarım ürünleri
Tarımsal üretimin her alanında ülke çiftçisinin yanında yer alan Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri, girdi tedariği yanında, “Kurumsal Satış” faaliyetleri kapsamında çiftçilerimizin el emeği ürünleri değerlendirerek katma değer üretiyor. Yerli ve milli tarım ürünleri, Tarım Kredi Holding iştiraki TK Birlik A.Ş. tarafından işlenerek ülke genelindeki yüzlerce kurumun gıda ihtiyacı karşılanıyor.
Vatandaşlarımızın sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşması için tohumdan sofraya üretim zincirinin her aşamasında sorumluluk üstlenen Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri, kurumsal satış faaliyetleri kapsamında gıda kolisi talep eden kurumlara da hizmet vermeye devam ediyor. Tarım Kredi markalı nohut, fasulye, pirinç, bulgur, mercimek, ayçiçek yağı, salça, çay, un, zeytin, makarna vb. ürünleri içeren gıda kolileri valilikler, kaymakamlıklar, belediyeler, sosyal yardım kuruluşları gibi yüzlerce kuruma ulaştırılıyor.
Hedef 1.500.000 adet gıda kolisi
TK Birlik ile TK Pazarlama ve Marketçilik işbirliğinde yürütülen çalışmalar neticesinde hacmi günden güne artan kurumsal satış faaliyetleriyle Tarım Kredi, 2020 yılı için 1.250.000 adet gıda kolisi rakamına ulaşılırken, 2021 yılı sonu itibariyle ise 1.500.000 adet hedefine emin adımlarla ilerliyor.
Müşteri memnuniyeti ön planda tutuluyor
Tarım Kredi Kooperatiflerinin yaygın teşkilat ağı ve iştiraklerinin işbirliği ile 2022 yılında da “müşteri memnuniyeti” odaklı planlama çalışmaları da devam ediyor. Yeni yılda hedeflenen gıda kolisi satışı ile bir yandan kurumsal satış hacmi artarken, bir yandan da ürün değerlendirme faaliyetleri kapsamında çiftçilerimizden daha fazla ürün alımı yapılabilecek. Bu doğrultuda 2022 yılı gıda kolisi satış sürecinin daha koordineli şekilde yürütülebilmesi, proje planlanmasının ve pazar/rakip analizinin şimdiden yapılmaya başlanması adına TK Birlik ev sahipliğinde gıda kolisi planlama çalıştayı düzenlendi.
Çalıştayda 2021 yılı değerlendirildi
Çalıştaya, Merkez Birliği Pazarlama Daire Başkanı İlyas Kılıç, Kurumsal Satış Müdürü Yasin Dursun, TK Birlik Genel Müdür Mehmet Güneş, TK Holding Temsilcileri, Bölge Birliği Müdür Yardımcıları, Kooperatif ve Kurum Yöneticileri katıldı. Kurumsal Satış ve Müşteri İlişkileri Müdürlüğü ve TK Birlik tarafından sunumlar yapıldı. 2021 yılının değerlendirilmesi ile birlikte; sürecin koordineli yürütülmesi amacıyla güçlü iletişim sağlanması, yeni kurumsal müşteri kazanımı çalışmaları, koli içeriklerinin belirlenmesi, hızlı ve rekabetçi fiyatlandırma, kurumsal tanıtım hususunda yapılması gereken çalışmalar, kurumlara satış arttırmaya yönelik hatırlatma ve nezaket ziyaretleri yapılması gibi hususlarda istişarelerde bulunuldu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |